Sunday 26 May 2013

kawan.teman.sahabat

terlalu indah. terlalu berharga nilai sesuatu persahabatan.
makin byk pengorbanan makin tak ternilai syg kita pd sahabat bukan?
kita sibuk mencari sana sini sahabat sejati tika sng ssh, 
tapi sedarkah kita bahawa kita juga belum tentu cukup utk jadi yg terbaik utk dptkan yg terbaik.
wake up sayang. awak bukan di wonderland yg boleh awak olah olah jadi indah ikut hati awak.
kita di DUNIA ciptaanNya. 
kita hanya pelakon yg tiada sedia skrip dihadapan mata, tetapi telah ditetapkan jalan cerita olehNya.
hebat bukan ?
terlalu hebat Ya Tuhan.
jalan cerita yg indah Kau karang dengan pelbagai watak Kau hadirkan.

SAHABAT, aku pelakon yg mmg teringin berjumpa dgn watak yg dinamakan "sahabat aku"
tiada berharap. 
kau takkan pernah tahu yg berharap itu penderaan jiwa .
konsep bersahabat itu biarlah suci sayang.
jgn cemarkan dgn pisau yg tak kau asah demi menikam sebentuk hati yg mempercayai kau.
kau tegar ? 
SAHABAT,aku tak carik tapi aku memohon padaNya turunkan yg sejati buat aku :')

bukan susah . 
tinggalkan yg celaka, syg yg tau nilai sahabat itu berharga.
follow the flow. tak usah paut pada batu kalau kau tau deras air itu menyakitkan.
-NK

No comments:

Post a Comment