Saturday 13 April 2013

STOP ASSUME MY COURSE

greetings!
ape course aku ? photography and everyone would say like fuiyoooo!!! nanti boleh la jadi photografer aku mase kawen. mesti best kan ? hell yeah. memang org fikir BEST je. hakikat , dari sini aku belajar how to be a strong women. paling byk org assume sosialisme kitorg dlm menuntut ilmu . hell oooo... bukan student photo lah kalau tak bergerak in group . campur laki perempuan ? yes we are but aku bersyukur dikurniakan coursemate yg menitikberatkan batas pergaulan . mereka hormat. mereka jaga. mereka abg. mereka kakak. mereka ayah. mereka emak. mereka LINDUNG! tapi yg buat kami kadang rasa down bile ade mulut yg aku rasa celaka sebab GEMOR BENOR tuduh kitorg curang lah (for couple)kalau dah risau sangat , angkut kekasih korg tu hadap depan muka 24jam. risau sangat. kalau takat risau je takpe. ni sampai menuduh yg bukan bukan. Tolong la PAHAM !kami pelajar.kami belajar. kami ingat pesan mak ayah. bukan korg je ade pikul tanggungjawab utk berjaya buat mak ayah bahagia. kitorg pon. so please stop assume us do nothing n buat yg bukan2 . once again aku ingatkan KAMI PELAJAR! KAMI BELAJAR! - NK

No comments:

Post a Comment