Saturday 13 April 2013

PEREMPUAN MOLEK ?

greetings!
aku molek ke ? huh! ak je boleh jawab soalan tu. korg jgn memandai . hahaha ! ade sebab . ade alasan . ada punca .
MOLEK ye? hmmm.... selalu kait dgn ;
  • kain batik
  • jalan kepit
  • suara halus
  • pandai masak
  • beriman
pendek kata : MENANTU PILIHAN!!!! 
choii... aku still tak paham. ade je aku jumpe perempuan yg mcm ni . tapi , kalau pasal lelaki semua nak melalak nak bergaduh nak bertekak melalak seperti ANJING yg memBABI buta . mcm celaka . OPPS! tak molek nye bahasa aku. hewhewhewhew *gelak tutup mulut*
sometimes you got well education but you doesnt have well experience of life and thats why semua dlm dunia ni kau fikir kau punya . bahasa aku kesat. perilaku aku kasar. tapi lagi tak MOLEK org pandang andai seorang gadis menangisi sijejaka yg bukan apa apa. tu dari sisi gelap terang pandangan aku. 

kau rasa kau dah cukup molek dengan semua halus lembut lemah gemalai yg kau ade? hati biar jgn lemah dgn jantan. itu semolek molek gadis. -NK

No comments:

Post a Comment